یک آسمان و دو ماه -۵ شهریور 27th August 2010 -۱۳۸۹

دوستان سلام 

اخیرن خبر بالا رو تو ایمیلهام داشتم که میخواستم براتون به اشتراک بزارم و چون یکم به اصول خبر رسانی پایبندم، دیدم امروز که وقت دارم دنبال منبع خبر بگردم که .... 

چشمتون روز بد نبینه! این خبر از سال ۲۰۰۳ هر سال داره مثل دروغ سیزده پخش میشه! یکم کنجکاوی بیشتر بخرج دادم ،دیدم سازمان فضانوردی امریکا(NASA) هم صداش درومده و میگه این اتفاق هیچوقت نمیفته و همون یه ماه تو آسمون کافیه!!! 

در هر صورت من که به ناسا اطمینان ندارم ! (شاید می خوان خودشون یواشکی این اتفاق نادرو تماشا کنن و برای باز شدن بختشون یا پولدار شدن نیت کنن، تازه، اون دفعه هم که رفتن فضا منو با خودشون نبردن!) مثل شما ۵ شهریور، ساعت ۱۲:۳۰ یواشکی آسمونو نگاه میکنم.ضرر که نداره هیچ،خدا رو چی دیدی یهو دیدی شد! 

    

برای دیدن تکذیبیه وبسایت ناسا اینجا کلیک کنید

 

 در زیر متن خبرو گذاشتم.قضاوت با شماست.

 

یک آسمان، دو ماه

 روز ۵ شهریور  تمام دنیا در انتظار!!!

کره مریخ به بالاترین درجه درخشش خود در آسمان شب در ۵ شهریور میرسه.اون به اندازه کره ماه کامل و با چشم غیر مسلح  قابل رویته.

این وقتیه که کره مریخ  به فاصله  ۳۴.۶ مایلی خود به زمین میرسه. حتما راس ساعت ۱۲:۳۰نیمه شب آسمان را تماشا کنین.به نظر میرسه که آسمان  دو ماه داره!!!
این امر ۱۲۰۰ سال دیگر دوباره اتفاق خواهد افتاد، این لحظه  را با دوستان خود شریک شین زیرا هیچکس زنده ای دوباره این اتفاق را نمیبینه. 

 

امیرحسین صراف 

وب مستر سایت گروه تبلیغاتی پم 

 info@pam-world.com

نظرات 2 + ارسال نظر
صدف چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ق.ظ http://www.asantabligh.ir

سلام خوبی وبلاگ جالبی داری اگه خواستی یه سری هم به ما بزن گلم . راستی با سایتهای من تبادل لینک می کنی؟اینم آدرسی که تمام سایتهای من تو اون هست www.istgah.asantabligh.com/tabdol1.php

سلام،مرسی صدف خانم گل از لطفت، به سایتات سر زدم،بسیار عالی و به بقیه دوستان هم توصیه می کنم سر بزنن و عضو بشن.
در مورد تبادل لینک هم، باعث افتخاره، انجام دادم و نتیجه رو برات ایمیل کردم. موفق باشی

... دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ق.ظ http://astronomyandspace.blogfa.com

ببخشید ولی این خبر از سال ۲۰۰۳ داره میگرده !

دوست عزیز، ممنون از نکته سنجی شما، چک می کنم و اگه خبری از سال 2003 پیدا کردم، تو متن درستش می کنم. باز هم بی نهایت تشکر می کنم.
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد